Комп'ютерна школа, школа іноземних мов, ментальної арифметики, підготовки до школи

Курси 3Ds MAX

Теми курсу 3ds MAX

Розділ 1. Основні принципи та найпростіші методи роботи в 3d Max 
1.1. Знайомство з інтерфейсом програми 3ds Max 
1.2. Створення найпростіших об’єктів сцени та управління ними 
1.3. Основні операції з примітивами 
1.4. Знайомство з різними типами об’єктів 3ds Max 
1.5. Копіювання та створення масивів об'єктів 
1.6. Найпростіші булеві операції 
1.7. Булеві операції. Створення шматка сиру та об’ємного тексту 
1. 8. Булеві операції. Створення штопора 
1.9. Розрізання об’єкта на частини 
1.10. Лофтинг. Створення пивної кришки 
1.11. Лофтинг. Створення олівця 
1.12. Модифікатори. Створення бінокля 
1.13. Узгодження вершин при моделюванні лофт-об’єктів 

Розділ 2. Складні методи роботи в 3d Max та створення матеріалів
2.1. Лофт-об'єкт з розривом 
2.2. Лофт-об'єкт зі зворотними шляхами. Створення накидного гайкового ключа  
2.3. Полігональне моделювання. Створення мобільного телефону та розетки
2.4. Поєднання різних способів моделювання. Створення навісного замка 
2.5. Створення волосся 
2.6. NURBS-моделювання. Створення автомобільного диска
2.7. Матеріали та текстурні карти 
2.8. Створення матеріалу, що імітує хром 
2.9. Текстурування мікрохвильової печі 

Розділ 3. Анімація та візуалізація сцени в 3dMax 
3.1. Анімація в 3ds Max. Створення найпростішої анімації 
3.2. Текст, віднесений вітром
3.3. Імітація поведінки тканини 
3.4. Створення полум'я на сірнику за допомогою часток 
3.5. Використання об’єкта Blobmesh з примітивами і частками 
3.6. Установка освітлення в сцені 
3.7. Створення променя лазера 
3.8. Об’ємне світло 
3.9. Візуалізація сцени